KENNISMAKEN MET HET WAARNEMEN VAN                                                                        VORMKRACHTEN, ETHERKRACHTEN

In Groningen

Woensdag 11 september van 13u tot 17u

De bijeenkomst is bedoeld als mogelijkheid om kennis te maken met de methode van Dorian Schmidt om zelf te leren waarnemen in het etherische. In Groningen komt al sinds 2015 regelmatig een groep bij elkaar om te oefenen o.l.v. Frans Romeijn (8 keer per jaar)

We willen deze groep graag uitbreiden.

De methode van Dorian Schmidt is een manier om het imaginatieve bewustzijn te ontwikkelen. Dit is een voorwaarde om tot waarneming te komen van de komst van de Christus in de etherwereld.

We beginnen met voorbereidende oefeningen om ons eigen vrije etherlichaam te leren waarnemen en zo te leren kennen en te kunnen gebruiken als "instrument" voor de waarneming.  Alle activiteiten in de ziel laten gedurende korte tijd sporen na in dit etherlichaam. Deze sporen kunnen we achteraf waarnemen en “zien” met wat genoemd wordt: de drie onderste zintuigen, te weten de levenszin, evenwichtszin en de (zelf)bewegingszin.

Vervolgens kun je ervaren hoe jouw etherlichaam reageert op de levens- of etherkrachten van levensmiddelen. Je zult merken dat wanneer je iets eet, er iets verandert in je etherlichaam, dat er zich iets vormt en dat daarbij kleuren en vormen waarneembaar zijn. Deze uitwerking is specifiek voor elk voedingsmiddel.

Dit stelt je in staat om waarnemingen te vergelijken: wat bewerkt een biologisch worteltje in mij en is

Het is verrassend hoe eenvoudig het is om een begin te maken om je waarnemingsvermogens op dit gebied te ontwikkelen.

Locatie: het gebouw van de Christengemeenschap, Lauwersstraat 3 in Groningen.

Er is koffie, thee en iets lekkers.

Aanmelden bij Gonne Corstens 0636361070   of: gonne_corstens@hotmail.com

Kosten deelname €35,-, over te maken op NL13 RABO 0179983709, t.n.v. F.Romeijn.

Meer informatie: 0648728505  of fromeijn@planet.nl

Voor meer informatie over de methode, klik hier